
Szövegírás
Építsen hiteles vállalkozást online, szerezzen több vásárlót a tartalommarketing segítségével!
Miért fontos a szövegírás?
Ön hol vásárolna? Egy üres weboldalon, ahol a kötelező elemeken kívül semmi nincs? Vagy egy olyan weboldalon, ahol minden kérdésére választ, szakértő tanácsokat kap? Ha az utóbbit választáná, a szövegírás elkerülhetetlen!
A megfelelően elkészített tartalmak elengedhetetlen kellékei egy jól működő weboldalnak. A szövegek adnak el, nem a weboldal. Ha a szövegek rosszak, a weboldal nem termel elég bevételt.
A Google számára a tartalommarketing az egyik legfontosabb rangsorolási szempont. Csak azok a honlapok szerepelhetnek jó helyen, amelyeken megfelelő mennyiségű és minőségű bejegyzések találhatók. A jó szövegírás több látogatót jelent.

Szövegírás típusai
Weboldal szövegírás
Ha elkészül egy honlap, azt még fel kell tölteni tartalommal. Nem mindegy, hogy milyen szöveget olvashat a látogató egy-egy oldalon. A weboldal szövegén áll, vagy bukik az online bevétel. Ha a szöveg nem a felhasználóknak szól, nem a potenciális vásárlók nyelvén íródott, jóval kisebb eredmény várható.
Blog szövegírás
A jó blog aranyat ér. Blog nélkül hosszútávú sikereket nem lehet online elérni. A márkaépítés egyik leghatékonyabb eszköze a blog írás. Egy jó blogban hasznos, segítő tartalmakat találnak a látogatók, visszatérnek, mert megbíznak az oldalban. A bizalom pedig bevétel formájában jelentkezik majd Önnél.
SEO szövegírás
A SEO szövegírás minden weboldal elengedhetetlen kelléke. A Googleből az oldalra érkező organikus látogatók (akik ingyen érkeznek az oldalra) hatékony elérésének eszköze.
A jó SEO szövegírást jellemzi a megfelelő kulcsszósűrűség és tagoltság, hogy a kereső is szeresse. A szöveg azonban nem egy algoritmusnak szól! Napjainkban nem működik már az értelmetlen kulcsszóhalmozás. Ennek ellenére sokan próbálkoznak vele.
A legfontosabb, hogy az olvasók számára hasznos tartalom szülessen, amely pont arról szól, amire kerestek. Olyan szöveg, amelyet a kereső is megért, és szívesen mutatja meg a felhasználóknak.
Hírlevél szövegírás
A hírlevél az egyik leghatékonyabb eszköz arra, hogy a vásárlókból újra és újra vásárlók váljanak. A hatékony hírlevél szövegírás segítégével a weboldalból származó bevételek jelentősen megnövelhetők.
Termékleírás
Rengeteg webshop van, sokan árulják ugyanazokat a termékeket. Mi dönti el az áron túl, hogy honnan vásárolnak?
A megfelelő termékleírás, mely minden részletre kiterjed, amire a potenciális vásárlók kíváncsiak.
Értékesítési oldal szövegírás
Az értékesítési oldalnak egy célja van: minél több vásárlást elérni. Az értékesítési oldal szövegeinek írásánál a legfontosabb, hogy a szöveg felkeltse az érdeklődést, igényt alakítson ki és a vásárlásra ösztönözze az olvasót.
Milyen a jó szövegírás?
A jó szövegírás mindig az olvasóknak szól. Ismeri a célközönségét, ismeri a vágyaikat és problémáikat.
Az olvasók nyelvén beszél, segít nekik meghozni a döntéseiket, tanácsokat ad, és igényt kelt fel. A jó szövegektől az olvasók megbíznak az oldalban.
Szívesen olvassák a cikkeket és ami még fontosabb, a bizalomnak köszönhetően szívesen veszik igénybe az oldal szolgáltatásait, szívesen veszik meg a webshop termékeit.
És örömmel lesznek újra és újra vásárlói az oldalnak vagy megrendelői a szolgáltatásnak.
A jó szövegírás aranyat ér, és bevételt termel.